klinika37

Zadzwoń do nas

Konsultacje kardiologiczne dla dzieci i dorosłych

Razem zadbajmy o Twoje Serce

Skorzystaj z pomocy specjalistów

Po kliknięciu, wypełnij krótki formularz i czekaj na kontakt

Serce to nasz największy przyjaciel

Dlatego warto o nie dbać

​Nowoczesna placówka medyczna zapewniająca kompleksową ambulatoryjną opiekę pacjentom ze schorzeniami układu sercowo-naczyniowego i chorób towarzyszących.

Przeprowadzamy konsultacje:

kardiologiczne, hipertensjologiczne, kardiochirurgiczne, endokrynologiczne, neurologiczne, psychologiczne, dietetyczne, chirurgiczne, konsultacje chirurgii naczyniowej

Zapewniamy pomoc na najwyższym poziomie

Diagnostyka chorób serca w ciagu
24 godzin

Kadra

Doświadczona kadra medyczna wywodząca się z renomowanych warszawskich szpitali

Aparatura medyczna

Nowoczesna aparatura medyczna pozwalająca ocenić najdrobniejsze szczegóły mające wpływ na postawienie właściwego rozpoznania

Zadbajmy o Twoje Serce razem

Ale kiedy udać się do specjalisty?

Jeżeli odczuwasz bóle w okolicy serca, masz częste kołatania serca, szybko się męczysz podczas niewielkiego wysiłku, masz podwyższone wartości ciśnienia tętniczego lub zdiagnozowane choroby układu sercowo-naczyniowego.

W celu diagnostyki układu sercowo-naczyniowego wykonywane są między innymi badania laboratoryjne krwi, ekg, echo serca, test wysiłkowy, holter ekg, całodobowy pomiar ciśnienia tętniczego krwi.

Zawsze warto profilaktycznie skonsultować się z kardiologiem, jeśli w rodzinie występowały choroby serca i układu krążenia.

Opinie o klinice

Zobacz jak reagują pacjenci

Spotkaliśmy tutaj prawdziwych profesjonalistów z powołaniem. Serdecznie polecam!

Maciej Rogosz

Pacjent

Bałem się trochę zmiany szyldu, ale nic się nie zmieniło... a jeśli nawet, to na lepsze. Jak zwykle - pełen profesjonalizm w połączeniu z rozsądnymi cenami tworzą doskonałą całość. Chciałbym natomiast zwrócić uwagę na Panie z Recepcji. To one są na "pierwszej linii frontu" i wywiązują się ze swoich zadań bez zarzutu. Zostałem w fachowy sposób poinformowany i wszystkich szczegółach czekającej mnie konsultacji (co w wielu placówkach medycznych wcale nie jest takie oczywiste). Sama konsultacja i dodatkowe badania nie powodowały najmniejszego nawet dyskomfortu. Pozdrawiam i Polecam.

Krzysztof Braun

Od 12 lat przychodzę na Płowiecką na pobrania krwi. To jedyne miejsce w którym udało mi się pobrać krew. W innych przychodniach pielęgniarki zawsze miały z tym problem, kłuta byłam po parę razy. Nie muszę wybierać konkretnego dnia .wszystkie pielęgniarki świetnie pobierają krew a do tego zawsze są uśmiechnięte i można z Nimi porozmawiać. Polecam to miejsce osobom z takimi problemami jak moje.

Anna Kowalczyk

Świetna klinika.

Jan Jadczak

Zapisz się na konsultacje

Wypełnij krótki formularz w celu kontaktu. Obiecujemy skontaktować się z Tobą najszybciej jak będzie to możliwe

Nasze najważniejsze atuty

Najważniejsi dla Nas są ludzie i dlatego dbamy o każdego pacjenta.
Dzięki takiemu podejściu, nasza kadra koncentruje się na potrzebach pacjentów.

• Wysoka kultura - dbałość o pacjenta
  • Kompetentny personel recepcji
  • Pielęgniarki z wieloletnim doświadczeniem służące radą i pomagające rozwiązać problemy pacjentów
  • Personel lekarski z ogromnym doświadczeniem zdobytym w ośrodkach uniwersyteckich w Polsce i za granicą
  • Personel konsultuje i diagnozuje pacjentów ze wszystkimi chorobami układu krążenia
  • Leczymy i diagnozujemy całe rodziny od noworodka do seniora

Nowość na rynku

Event Holter - 14 dniowy, 21 dniowy, 30 dniowy
(zdalne monitorowanie ekg)

Badanie metodą Holtera służy do długotrwałej (24 godziny lub dłużej) rejestracji czynności elektrycznej serca (EKG), co pozwala na zapis, a następnie analizę sygnału EKG zebranego w różnych sytuacjach klinicznych i życiowych pacjenta, lub też w czasie normalnej aktywności życiowej pacjenta.

Dowiedz się więcej o badaniu

Dla kogo są konsultacje kardiologiczne?

Dla osób z wykrytymi chorobami serca, zaburzeniami rytmu serca, nadciśnieniem tętniczym, wadami serca, chorobą wieńcowa

Lub objawami np. typu kołatanie serca, omdlenia, pogorszenie tolerancji wysiłku.

Jeśli zauważasz ostatnio niepokojące objawy to warto pomyśleć o rozmowie ze specjalistą.

Zapisz się na konsultacje

Kliknij "Zapisz się na konsultacje", a następnie wypełnij krótki formularz

Odbierz bon o wartości 50 zł*

*Przy zakupie trzech badań diagnostycznych (nie dotyczy badań laboratoryjnych)

© 2019 Wszelkie prawa zastrzeżone - Klinika 37 Centrum Kardiologii Płowiecka.
Zaprojektowane i stworzone z pasją ❤ przez SEOSki