Konsultacje chirurgii naczyniowej

Chirurgia naczyniowa

Zajmuje się profilaktyką, diagnostyką i leczeniem schorzeń związanych z układem tętniczym i żylnym z wyłączeniem serca. Utrzymanie drożności naczyń jest niezbędne do prawidłowego funkcjonowania każdego narządu, dlatego tak ważne jest aby dbać o nie, zanim wystąpią pierwsze objawy choroby.

Zadaniem chirurgii naczyniowej jest przede wszystkim udrażnianie naczyń krwionośnych, zakładanie by-passów, protez naczyniowych oraz diagnostyka i leczenie osób z tętniakami, zatorami tętniczymi, żylakami i zakrzepicą żył głębokich.

Kiedy udać się do chirurga naczyniowego?

Jeżeli występują u ciebie obrzęki, pajączki, żylaki, mrowienie i/lub bóle związane z chodzeniem, uczucie zimna czy brak czucia (np. w kończynie) połączone z zaburzeniem krążenia.

Najczęściej do chirurga naczyniowego otrzymasz skierowanie od kardiologa lub lekarza pierwszego kontaktu.

Jak przygotować się do konsultacji?

Pamiętaj – weź na wizytę swoją dokumentację medyczną, w szczególności wyniki badań diagnostycznych krwi i badań obrazowych (tj. usg, badania naczyniowe tomografii komputerowej).

Nasi Lekarze

dr n. med.

Ryszard Pogorzelski

specjalista chirurg ogólny, chirurg naczyniowy

Doktor nauk medycznych, specjalista chirurgii naczyniowej i chirurgii ogólnej. Zajmuje się leczeniem chorób układu tętniczego i żylnego.

W naszej palcówce konsultuje i kwalifikuje pacjentów do zabiegów w zakresie chirurgii naczyniowej i ogólnej. Zabiegi wykonuje w Centralnym Szpitalu Klinicznym Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przy ul. Banacha.

Udziela konsultacji w językach:

polskim

recepcja@klinika37.pl