Konsultacje kardiochirurgiczne

Kardiochirurgia

Zajmuje się leczeniem operacyjnym serca i naczyń krwionośnych.

Kardiochirurgia dziecięca, zajmuje się leczeniem wad wrodzonych układu sercowo-naczyniowego w życiu płodowym i w okresie dziecięcym.

Kardiochirurgia dorosłych skierowana jest na leczenie wad wrodzonych i nabytych układu sercowo-naczyniowego i choroby wieńcowej (łączy się z nią transplantologia zajmująca się m.in. przeszczepianiem serca).

Kiedy udać się do kardiochirurga?

Najczęściej do kardiochirurga otrzymasz skierowanie na konsultację od kardiologa.

Możesz tez udać się w sytuacji, kiedy chcesz uzyskać niezależną opinię drugiego specjalisty w zakresie proponowanego leczenia zabiegowego.

Jak przygotować się do konsultacji?

Pamiętaj – weź na wizytę swoją dokumentację medyczną, w szczególności badania diagnostyczne i obrazowe (echo serca, koronarografię, tomografię komputerową, rezonans magnetyczny itp.)

Nasi Lekarze

prof. dr hab. n. med

Andrzej Biederman

specjalista kardiochirurg

Profesor Kardiochirurgii. Zajmuje się leczeniem operacyjnym wad zastawkowych serca, tętniaków aorty oraz zatorowości płucnej. W naszej placówce konsultuje i kwalifikuje pacjentów do zabiegów kardiochirurgicznych.

Wieloletni kierownik kliniki kardiochirurgii w Instytucie Kardiologii w Aninie.

dr n. med.

Wojciech Dyk

specjalista kardiochirurg

Doktor nauk medycznych, specjalista kardiochirurg. Zajmuje się chirurgicznym leczeniem choroby wieńcowej, wad nabytych serca oraz schorzeniami aorty.

W naszej placówce konsultuje i kwalifikuje pacjentów do zabiegów kardiochirurgicznych. Zabiegi operacyjne wykonuje w szpitalu Medicover w Wilanowie.

polskim

dr hab. n. med.

Zbigniew Juraszyński

specjalista kardiochirurg

Doktor habilitowany nauk medycznych, kardiochirurg. Zajmuje się leczeniem operacyjnym choroby wieńcowej oraz wad serca.

W naszej placówce konsultuje i kwalifikuje do operacji. Operacje wykonuje w Szpitalu Medicover.

lek.

Ryszard Wojdyga

specjalista kardiochirurg

Lekarz, kardiochirurg. Zajmuje się chirurgicznym leczeniem choroby wieńcowej, wad nabytych serca oraz schorzeniami aorty.

W naszej placówce konsultuje i kwalifikuje pacjentów do zabiegów kardiochirurgicznych. Zabiegi operacyjne wykonuje w szpitalu Medicover.

dr n. med.

Krzysztof Wróbel

specjalista kardiochirurg

W naszej placówce konsultuje i kwalifikuje pacjentów do zabiegów kardiochirurgicznych. Zabiegi operacyjne wykonuje w szpitalu Medicover oraz w renomowanych klinikach kardiochirurgicznych poza granicami Polski.

Nasi partnerzy

Zapisz się na wizytę!