Konsultacje

Do Twojego zdrowia podchodzimy kompleksowo! Klinika 37 to miejsce, gdzie skorzystasz z konsultacji w zakresie kardiologii, a także hipertensjologii, neurologii i wielu innych. Nasza oferta skierowana jest także dla najmłodszych.

Zapisz się teraz

Konsultacje w Klinika 37

Konsultacje kardiologiczne

Konsultacje kardiologiczne są bardzo ważne, aby były cykliczne – regularne badania pomagają w profilaktyce. Kardiologia zajmuje się profilaktyką, diagnostyką i leczeniem schorzeń i wad układu sercowo-naczyniowego. Kardiologia zajmuje się wadami nabytymi, zaburzeniami rytmu serca, chorobą wieńcową, nadciśnieniem tętniczym, leczeniem infekcyjnych chorób serca.

Konsultacje hipertensjologiczne

Zajmuje się profilaktyką oraz leczeniem nadciśnienia tętniczego. W Polsce specjalizacja została wprowadzona dopiero w 2006 roku na wniosek Polskiego Towarzystwa Nadciśnienia Tętniczego.

Konsultacje kardiochirurgiczne

Kardiochirurgia dorosłych skierowana jest na leczenie wad wrodzonych i nabytych układu sercowo-naczyniowego i choroby wieńcowej (łączy się z nią transplantologia zajmująca się m.in. przeszczepianiem serca).

Konsultacje neurologiczne

Zajmuje się diagnostyką i leczeniem chorób obwodowego układu nerwowego i ośrodkowego układu nerwowego.

Konsultacje psychologiczne

Psychologia kliniczna –zajmuje się profilaktyką, diagnostyką i terapią zaburzeń psychicznych i zaburzeń zachowania (relacje człowieka z jego otoczeniem).

Konsultacje dietetyka

Jest dziedziną medycyny, która wyspecjalizowała się w kierunku racjonalnego odżywiania człowieka chorego jak i zdrowego.

Konsultacje chirurgii naczyniowej

Zadaniem chirurgii naczyniowej jest przede wszystkim udrażnianie naczyń krwionośnych, zakładanie by-passów, protez naczyniowych oraz diagnostyka i leczenie osób z tętniakami, zatorami tętniczymi, żylakami i zakrzepicą żył głębokich.
Centrum Kardiologii Płowiecka